Tjonge tjonge wat had ik een slecht geheugen en toen ik van de werledkampioenschappen in bahrein had gehoord voelde ik me helemaal een minukel. Ik die al een naam vergat als ik me aan iemand had voorgesteld. Nu durf ik het wel te zeggen want ik heb namelijk een oplossing gevonden. Ongeveer een jaar geleden kwam ik een vriend van een vriend tegen die claimde dat hij wel 50 dingen zou kunnen onthouden als ik ze op zou noemen. Ik geloofde het niet en testte het. En het lukte die persoon. Hij had het geleerd van een geheugenkunstenaar van Ceatrus Trainingen, ceatrus.nl geloof ik maar ik er natuurlijk heen kreeg ik de garantie dat mijn geheugen met 500% zou verbeteren. Ik geloofde het weer niet natuurlijk maar na 4 lessen van 4 uur en 20 maal e-mailcoaching was ik op het laatste feestje in staat om alle namen te herinneren van de mensen waar ik aan was voorgesteld. Ik vergeet geen afspraken meer en ben een wandelend telefoonboek. En wat nog meer is, ik heb mijn studie weer opgepakt en ook dat gaat veel en veel sneller. Ik moest dit even met jullie delen want dit heeft mijn zelfvertrouwen zo goed gedaan.

Groetjes Marijke