Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

hoi

  • anouk

    bbbrrrrrrrrridget

    koud he!!

  • Jan Beers

    Ik kwam bij toeval bij dit prikbord “bridgetmaasland” uit.

    Inderdaad bbbrrrrrrrridget; koud he.

    Maar ik vindt dat wel héél grappig als haar tepeltjes zo door haar shirtje steken.

    Groetjes

    Jan Beersanouk schreef:

    >

    > bbbrrrrrrrrridget

    > koud he!!

  • Bridget

    Waar jullie allemaal op letten zeg, maar vind het stiekem toch wel leuk hoor!

  • Jan Beers

    Nou ja, het is niet zo zeer dat ik er speciaal op let, maar het valt kennelijk wel op.

    Verder lokt de ene opmerking de andere uit, want als Anouk niet had geschreven “bbbrrridget koud he” dan had ik de opmerking niet geplaatst.

    Ik kan mij niet voorstellen dat mijn opmerking een eye-opener voor je is en je er niet bewust van bent.

    Ik zag diverse foto's van je waarop je doorschijnende kleding draag en duidelijk te zien is dat je nogal kleine tepeltjes hebt; niks mis mee hoor, integendeel.

    Maar dat die zo opvallend door je shirtjes kunnen steken………

    Je gebruikt er vast nipples voor (heet dat zo, die kunst-tepels?)

    Hoe dan ook, het maakt niet uit hoe je het doet, het is blijft een grappig gezicht.

    Vooral zo houden hoor!

    Tenslotte, wat vind je stiekem toch wel leuk?

    Dat er op gelet wordt of om je zo te laten zien?

    Ik had verwacht een reactie van Anouk te krijgen, maar ik vindt jouw reactie wel zo verrassend.

    Groetjes

    Waar jullie allemaal op letten zeg, maar vind het stiekem toch wel leuk hoor!

    Ik kwam bij toeval bij dit prikbord “bridgetmaasland” uit.

    Inderdaad bbbrrrrrrrridget; koud he.

    Maar ik vindt dat wel héél grappig als haar tepeltjes zo door haar shirtje steken.

  • Jan Beers

    Nou ja, het is niet zo zeer dat ik er speciaal op let, maar het valt kennelijk wel op.

    Verder lokt de ene opmerking de andere uit, want als Anouk niet had geschreven “bbbrrridget koud he” dan had ik de opmerking niet geplaatst.

    Ik kan mij niet voorstellen dat mijn opmerking een eye-opener voor je is en je er niet bewust van bent.

    Ik zag diverse foto's van je waarop je doorschijnende kleding draag en duidelijk te zien is dat je nogal kleine tepeltjes hebt; niks mis mee hoor, integendeel.

    Maar dat die zo opvallend door je shirtjes kunnen steken………

    Je gebruikt er vast nipples voor (heet dat zo, die kunst-tepels?)

    Hoe dan ook, het maakt niet uit hoe je het doet, het is blijft een grappig gezicht.

    Vooral zo houden hoor!

    Tenslotte, wat vind je stiekem toch wel leuk?

    Dat er op gelet wordt of om je zo te laten zien?

    Ik had verwacht een reactie van Anouk te krijgen, maar ik vindt jouw reactie wel zo verrassend.

    Groetjes

    Waar jullie allemaal op letten zeg, maar vind het stiekem toch wel leuk hoor!

    Ik kwam bij toeval bij dit prikbord “bridgetmaasland” uit.

    Inderdaad bbbrrrrrrrridget; koud he.

    Maar ik vindt dat wel héél grappig als haar tepeltjes zo door haar shirtje steken.

  • Bridget

    Jan, ik gebruik geen zogenaamde kunst tepels hoor (ha ha). Ik bedoelde dat ik het grappig vond dat jullie op die dingen letten. Het maakt mij verder niets uit hoor, voel me wel een beetje vereerd!

    Groetjes Bridget